Bra kundrelationer stärker din affär – här delar vi med oss av några insikter

Kundservice är ett oerhört spännande område som utvecklas i snabb takt. De digitala plattformarna växer så att det knakar samtidigt som telefon är en fortsatt viktig kontaktväg för många kunder.

Här har vi samlat ett antal insikter från branschen för dig som är nyfiken på att dyka ner i kundrelationernas underbara värld och lära dig mer. Trevlig läsning!

Ökad efterfrågan för fastighetsbolag kräver högre tillgänglighet

Fastighetsbranschen står inför en av årets stora trafiktoppar.…
23 november, 2020/av Viktoria Ringlander

Undvik övergivna varukorgar under årets julhandel i din nätbutik

Black Week, julhandel och mellandagsrea står för dörren i…
18 november, 2020/av Viktoria Ringlander

Hårda regler kring avfallshantering kräver tillgänglig kundtjänst

Det har aldrig varit mer aktuellt med avfallshantering än vad…
7 oktober, 2020/av Viktoria Ringlander

Ökad försäljning av elbilar leder till ökad efterfrågan av kundsupport för laddstolpar

Makten i konsumenternas köpmönster och kraften i förändrade…
7 september, 2020/av Viktoria Ringlander

Kunder behöver personlig kundservice även vid onlineköp

Kundernas behov online är desamma som i alla kundtjänster relaterade…
4 september, 2020/av Marie Sjöbom

Erfaren och kompetent kundtjänst för elnätsföretag vid driftstörningar

Funderar ni på att outsourca er kundtjänst och oroar er över…
21 juli, 2020/av Viktoria Ringlander

E-handeln ökar – lägg fokus på e-handel och kundservice

Pandemin har ökat takten i förflyttningen till e-handel
Coronaviruset…
3 juni, 2020/av Marie Sjöbom

Förbättra kundupplevelsen med bra kundservice

Att kundupplevelsen blir allt viktigare för företags lönsamhet…
21 april, 2020/av Viktoria Ringlander

Avfallsbranchen: En riktig (sop)berg och dalbana.

Ingen blir glad av en kundtjänst som ena dagen rullar tummarna…
21 februari, 2020/av Viktoria Ringlander
Ladda fler insikter
Kundrelationer som stärker din affär

Varför ska ni välja Eniro 118 118?

Framför allt för att vi utformar din kundservice på ett sätt som bidrar till att uppnå verksamhetens affärsmål. Oavsett om ditt mål är att förbättra kostnadseffektiviteten eller öka försäljningen och förbättra kundupplevelsen med hjälp av kundservice stöttar vi dig i alla kanaler – dygnet runt om du vill. Möten med kunder och effektiv planering är helt enkelt det bästa vi vet. Så har det alltid varit.

Ladda ner och läs vidare i våra användbara guider!

Nyfiken på hur outsourcad kundtjänst fungerar? De här guidern täcker de flesta aspekterna av outsourcing. 

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

.