Lyckade kundträffar dygnet runt

Vill ni erbjuda era kunder den bästa servicen med moderna metoder? Låt oss då hjälpa er. Vi känner konsumenterna och deras behov och har skapat lyckade kundträffar sedan början av 1900-talet. Att 85 % av våra kunder kan tänka sig att rekommendera vår tjänst kan ses som ett tecken på vår kompetens!

Vi kan sköta ert företags kundservice och svarsservice samt kundrelationshantering och backoffice. Vi finns där era kunder finns och betjänar dem på telefon, via e-post och via er webbplats, i sociala medier och i chattar – närsomhelt och varsomhelst, vid behov dygnet runt. Vi klarar att hantera även stora volymer både effektivt och med hög kvalitet. Läs mer om våra tjänster.

Utöver skräddarsydda företagstjänster producerar vi även nummerupplysning och söktjänster, bland annat tjänsten 118 118, som gör livet lättare för privatpersoner och företag.

I Sverige har Eniro 118 118 AB Contact Centerverksamhet i Stockholm, Norrköping och Sundsvall med ca 100 medarbetare. Vi arbetar i nära samarbete med Eniros Contact Center i Finland – som verkar under varumärket Sentraali. Vi är en del av Eniro-koncernen, som är listad på Stockholmsbörsen och har ca 1000 anställda i Norden. Läs mer om Eniro-koncernen.

Ansvarstagande arbetsgivare

Bra service är alltid en fråga om äkta, omhändertagande och vänligt bemötande. Sådant föds inte av en slump, utan genom gediget arbete och kunskap. Det finns ett starkt behov av kompetenta och engagerade människor för att klara detta arbete.

Inom Eniro 118 118 AB omfattas samtliga medarbetare, oavsett anställningsform, av kollektivavtal och företaget har ett nära och regelbundet samarbete med de fackliga organisationerna. Företaget har stort fokus både på den fysiska och den psykosociala arbetsmiljön, allt från höj- och sänkbara skrivbord till kontinuerlig kompetensutveckling, för medarbetarens välbefinnande och för att kunna känna sig kompetenta och trygga i sitt arbete.

Årligen sker humankapitalmätningar med frågor kopplat till arbetsmiljö, motivation och förtroendefrågor kopplat till chef samt minst en gång per år sker skyddsrond.

Att ta ansvar som arbetsgivare ser vi som en grundstomme i att nå framgång som kundservicepartner för våra kunder.

Eniro 118 118 AB i siffror

Vi har stor erfarenhet av att skapa framgångsrika kundmöten, som vi har erbjudit sedan början av
1900-talet.

7 M kundkontakter
120 tjänsteexperter
85 % av 118 118-användare rekommenderar tjänsten

Kontaktuppgifter

Eniro 118 118 AB
Tel: +46 (0)8 553 310 00 (Mo-Fr 08:00-16:30)
Organisationsnummer: 556476-5294

Kista (huvudkontor): Kistagången 12, 164 40 Kista
Norrköping: Gamla Rådstugug 19, 602 24 Norrköping
Sundsvall: Nybrogatan 14, 852 31 Sundsvall

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner

.

Högsta kreditvärdighet sedan 2003 © Bisnode 04 sep 2019