Ledningsgrupp för Eniro 118 118 AB

Eniro 118 118 AB är ett dotterbolag i Eniro-koncernen och driver koncernens affärsområde Voice i Sverige.

Kaj Lindholm

CEO

Kaj Lindholm

Har jobbat över 20 år inom nummerupplysning och contact center-verksamhet i Elisa (Finlands största teleoperatör) och efter förvärvet år 2001 i Eniro.

Före detta ca 10 år i olika officerare-positioner inom finska marinen och 4 år i chefs- och säljroller i ISS.

Sedan år 2010 CEO för Oy Eniro Finland AB och från år 2016 även som Head of Voice, Sweden, Norway and Finland i Eniro AB samt CEO för Eniro 118 118 AB.

Utbildning: Marinofficerare

Head of Contact Center, Voice Sweden

Marie Sjöbom

Sedan 2019 Head of Eniro 118 118 AB Contact Center.

Har tidigare arbetat som Teammanager för Eniros Workforce Magament enhet, Teamchef för agenter samt som chefsstöd i HR-frågor.

Nästan 20 års erfarenhet av bemanningsarbete och projektledning inom contact center.

Utbildning: Projektledning, psykologi och pedagogik

Karin Brunzell, Head of Customership and Marketing, Eniro 118 118 AB

Head of Customership and Marketing, Voice Sweden

Karin Brunzell

Arbetat med ledning av produkt- och serviceutveckling samt kundrelationer och marknadskommunikation inom Eniro-koncernen.

Innan dess marknadsföring och projektledning på SEB, Trygg-Hansa och SPP.

Utbildning: Filosofie magisterexamen i företagsekonomi från Stockholms universitet

Mikael Boström

HEAD OF ICT, VOICE SWEDEN AND FINLAND

Mikael Boström

Jobbat med tjänster inom telekommunikation med erfarenhet av projektledning och ledarskap sedan ca 10 år.

Tidigare hos TDC Sverige som projektledare ansvarig för införandet av telekommunikationslösningar för medelstora och stora organisationer i Norden.

Utbildning: Civilingenjörsutbildningen i Industriell ekonomi vid Luleå Tekniska Universitet

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

Missa inte vårt nyhetsbrev där vi delar med oss av tips, råd och kunskap om hur du gör mesta möjliga av kundrelationen.

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner

.

Högsta kreditvärdighet sedan 2003 © Bisnode 04 sep 2019