Outsourcad kundservice via vårt moderna contact center
Den digitala utvecklingen skapar nya möjligheter där allt mer sker på kundens villkor. Att uträtta ärenden på kvällar och helger är en självklarhet för de flesta konsumenter idag. Och de tar kontakt på det sätt som passar dem bäst. På våra moderna contact center i Norrköping och Sundsvall har vi full beredskap för att bemöta dina kunder med outsourcad kundservice dygnet runt om du vill. Vi finns där dina kunder finns och känner oss lika hemma på telefon, e-post och webbplatser som i sociala medier och chattar.
Många uppdragsgivare uppskattar vår effektiva hantering av stora kontaktvolymer via vårt contact centers bemanningsplanering, workforce management, minut för minut. Men vi stöttar också dig som behöver hjälp i mindre omfattning. Oavsett uppdragets karaktär gör vi vårt yttersta för att skapa en bra kundupplevelse.
Fördelar med att outsourca kundservicen till vårt contact center:
- Modernt, kanaloberoende contact center
- Bättre kundupplevelse, ökad kundnöjdhet och färre avbrutna köp
- Rådgivande försäljning för kompletterande varor eller tjänster
- Medarbetarna på vårt contact center bemöter dina kunder dygnet runt om du vill
- Effektiv hantering av stora kontaktvolymer
- Flexibelt upplägg enligt dina behov och önskemål
Telefon, sociala medier, e-post eller chatt?
Medarbetarna på vårt contact center är väl förtrogna med alla plattformar och hjälper dina kunder året om, dygnet runt om du önskar. Vår målsättning är att skapa bra kundupplevelser i alla kanaler.
Kundservice på telefon
Låt inte dina kunder vänta för länge i telefonkö. På vårt contact center kan du känna dig trygg med att våra erfarna kundserviceagenter använder effektiva metoder. Kanske är det därför vi har vunnit SM i telefoni tre år i rad?
Kundservice på sociala medier
Agenterna på vårt contact center servar gärna dina kunder på sociala plattformar. De hanterar bland annat chattdialoger, diskussionssidor och modererar innehåll.
Kundservice via e-post/chatt
Vårt moderna contact center har alltid kapacitet att ge dina kunder personlig service på nätet. Har du en e-handel guidar våra välutbildade agenter kunden genom köpprocessen om det behövs.