Outsourcad kundservice via vårt moderna contact center

Den digitala utvecklingen skapar nya möjligheter där allt mer sker på kundens villkor. Att uträtta ärenden på kvällar och helger är en självklarhet för de flesta konsumenter idag. Och de tar kontakt på det sätt som passar dem bäst. På våra moderna contact center i Norrköping och Sundsvall har vi full beredskap för att bemöta dina kunder med outsourcad kundservice dygnet runt om du vill. Vi finns där dina kunder finns och känner oss lika hemma på telefon, e-post och webbplatser som i sociala medier och chattar.

Många uppdragsgivare uppskattar vår effektiva hantering av stora kontaktvolymer via vårt contact centers bemanningsplanering, workforce management, minut för minut. Men vi stöttar också dig som behöver hjälp i mindre omfattning. Oavsett uppdragets karaktär gör vi vårt yttersta för att skapa en bra kundupplevelse.

Fördelar med att outsourca kundservicen till vårt contact center:

  • Modernt, kanaloberoende contact center
  • Bättre kundupplevelse, ökad kundnöjdhet och färre avbrutna köp
  • Rådgivande försäljning för kompletterande varor eller tjänster
  • Medarbetarna på vårt contact center bemöter dina kunder dygnet runt om du vill
  • Effektiv hantering av stora kontaktvolymer
  • Flexibelt upplägg enligt dina behov och önskemål

Telefon, sociala medier, e-post eller chatt?

Medarbetarna på vårt contact center är väl förtrogna med alla plattformar och hjälper dina kunder året om, dygnet runt om du önskar. Vår målsättning är att skapa bra kundupplevelser i alla kanaler.

Svarsservice, vi sköter allt från enklare telefonpassning till växel

Kundservice på telefon

Låt inte dina kunder vänta för länge i telefonkö. På vårt contact center kan du känna dig trygg med att våra erfarna kundserviceagenter använder effektiva metoder. Kanske är det därför vi har vunnit SM i telefoni tre år i rad?

Vi har specialutbildade kundtjänstmedarbetare för sociala medier

Kundservice på sociala medier

Agenterna på vårt contact center servar gärna dina kunder på sociala plattformar. De hanterar bland annat chattdialoger, diskussionssidor och modererar innehåll.

Läs mer om kundtjänst i sociala medier »

Kundservice via e-post/chatt

Vårt moderna contact center har alltid kapacitet att ge dina kunder personlig service på nätet. Har du en e-handel guidar våra välutbildade agenter kunden genom köpprocessen om det behövs.

Läs mer om kundtjänst via chat »

Ladda ner våra guider om outsourcad kundservice!

I våra guider får du bland annat veta mer om hur du förbättrar kundupplevelsen, ökar intäkterna och sänker kostnaderna med outsourcad kundservice via vårt contact center.

Kundservice från vårt perspektiv

Utvecklingen inom kundservice går raskt framåt. Här har vi samlat några insikter om kundbemötande i både nya och mer klassiska kanaler. Trevlig läsning!

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag? Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag?
Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.
Viktoria Ringlander, Sales Manager

Viktoria Ringlander
Sales Manager

+46 8 121 800 99

Viktoria Ringlander
Sales Manager
+46 8 121 800 99

Maila oss om outsourcad kundservice för företag

Offertförfrågan

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev!

Missa inte vårt nyhetsbrev där vi delar med oss av tips, råd och kunskap om hur du gör mesta möjliga av kundrelationen.

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner

.

Högsta kreditvärdighet sedan 2003 © Bisnode 04 sep 2019