Kanaloberoende kundtjänst från vårt contact center – dygnet runt

Telefon, sociala medier, e-post eller chatt? Vi känner oss lika hemma på alla plattformar och hjälper dina kunder där de befinner sig via vårt contact center, dygnet runt. Du kan känna dig trygg med att vi hanterar stora kontaktvolymer snabbt och kostnadseffektivt utan att tumma på kvaliteten. Kundkontakt är som sagt det bästa vi vet.

Svarsservice, vi sköter allt från enklare telefonpassning till växel

Telefon

Låt inte dina kunder vänta för länge i telefonkö. Våra metoder för telefonkundtjänst är både effektiva och väl beprövade.

Vi har specialutbildade kundtjänstmedarbetare för sociala medier

Sociala Medier

Våra specialutbildade kundtjänstmedarbetare servar gärna dina kunder på sociala plattformar. De hanterar bland annat chattdialoger, diskussionssidor och modererar innehåll.

Läs mer om kundtjänst i sociala medier »

E-post/chatt

Våra medarbetare bemöter dina kunder på nätet, ger dem personlig service och hjälper dem genom köpprocesserna vid e-handel dygnet runt om du vill. 

Läs mer om kundtjänst via chat »

Ladda ner våra användbara guider!

I den här guiden berättar vi varför, när och hur det lönar sig att outsourca kundtjänsten.

Fördelar med en outsourcad kundtjänst och contact center:

  • Dina kunder bemöts av våra specialiserade medarbetare dygnet runt, om du vill.
  • Tjänsten fungerar oberoende av geografisk placering och tidszon.
  • Contact center-lösningen går att skräddarsy efter förändrade behov.
  • Ökad kundnöjdhet och färre avbrutna köp.
  • Rådgivande försäljning gällande kompletterande varor eller tjänster.
  • Stärkt kundnöjdhet.

Några tankar om nyttan med bra kundtjänst

Utvecklingen inom kundtjänst går raskt framåt. Här har vi samlat några insikter om kundbemötande i både nya och mer klassiska kanaler. Vikten av en bra kundtjänst och contact center är enormt viktig.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag? Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag?
Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.
Viktoria Ringlander, Sales Manager

Viktoria Ringlander
Sales Manager

+46 8 121 800 99

Viktoria Ringlander
Sales Manager
+46 8 121 800 99

Maila oss om outsourcad kundservice för företag

Offertförfrågan

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner

.

Högsta kreditvärdighet sedan 2003 © Bisnode 04 sep 2019