Kanaloberoende kundtjänst – dygnet runt

Telefon, sociala medier, e-post eller chatt? Vi känner oss lika hemma på alla plattformar och hjälper dina kunder där de befinner sig, dygnet runt. Du kan känna dig trygg med att vi hanterar stora kontaktvolymer snabbt och kostnadseffektivt utan att tumma på kvaliteten. Kundkontakt är som sagt det bästa vi vet.

Telefon

Låt inte dina kunder vänta för länge i telefonkö. Våra metoder för telefonkundtjänst är både effektiva och väl beprövade.

Sociala Medier

Våra specialutbildade kundtjänstmedarbetare servar gärna dina kunder på sociala plattformar. De hanterar chattdialoger, diskussionssidor och modererar innehåll.

Läs mer »

E-post / chat

Våra medarbetare bemöter dina kunder på nätet, ger dem personlig service och hjälper dem genom köpprocesserna vid e-handel dygnet runt om du vill. 

Läs mer »

Ladda ner vår användbara guide!

I den här guiden berättar vi varför, när och hur det lönar sig att outsourca kundtjänsten.

Några tankar om nyttan med bra kundtjänst

Utvecklingen inom kundtjänst går raskt framåt. Här har vi samlat några insikter om kundbemötande i både nya och mer klassiska kanaler.  

Ladda fler insikter

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag? Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag?
Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Viktoria Ringlander
Sales Manager

+46 8 121 800 99

Viktoria Ringlander
Sales Manager
+46 8 121 800 99

Maila oss

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner