Korta svarstiderna och ge ett gott intryck med svarsservice

Kundservice i sociala medier i all ära, men många kunder får fortfarande sitt första intryck av ett företag via telefon. Just därför tycker vi att det är roligt att hjälpa till med svarsservice och telefonpassning. Att personer som ringer in uppfattar oss som en del av ditt företag är ett kvitto på att vi har lyckats med vårt uppdrag.

Många människor lever idag ett hektiskt liv med begränsat med tid och oändliga valmöjligheter när det gäller både varor och tjänster. Oavsett vilken kanal de kontaktar dig på förväntar de sig att få relevanta svar direkt och samma bemötande överallt. Det gäller inte minst när de hör av sig via telefon. Genom att outsourca hela eller delar av svarsservicen eller växeln till en erfaren samarbetspartner kan du vara säker på att kontakten med dina kunder fungerar optimalt.

Slipp långa telefonköer med svarsservice av bra kvalitet

Inom Eniro 118 118 är vi vana vid stora volymer av inkommande förfrågningar från bland annat nummerupplysning och söktjänster. Det är din garanti för korta svarstider. Att vi svarar utan fördröjning betyder dock inte att vi tummar på kvaliteten. Ett vänligt och lyhört bemötande kommer alltid i första rummet och vi sätter en ära i att vara ditt företags ansikte utåt. Kanske är det en bidragande orsak till att vi har blivit trefaldiga mästare i SM i telefoni.

Hur fungerar outsourcad svarsservice?

Att samarbeta i nära partnerskap med dig som kund är ett utmärkt sätt att effektivisera såväl service som processer när det gäller svarsservice, telefonpassning och växel. I praktiken innebär det att vi fungerar som en del av din organisation men på ett betydligt mer flexibelt, tillgängligt och kostnadseffektivt sätt jämfört med om ni sköter tjänsten själva.

Väljer du att outsourca din svarsservice till oss utgår vi från ditt företags riktlinjer och önskemål. När kunder, intressenter och samarbetspartners ringer in hjälper vi dem att få kontakt med rätt person eller avdelning. Vi kopplar samtal, lämnar meddelanden och ger snabbt hjälp och svar när någon söker dig eller dina kollegor. Allt efter vad vi kommit överens om. Våra medarbetare håller sig ständigt uppdaterade genom att ha tillgång till nödvändig information från ditt företag i realtid så att den som ringer alltid får korrekt information.

Du bestämmer hur upplägget ska se ut. Poängen med att anlita oss är att vi är flexibla och stöttar dig vid arbetstoppar, på kvällar och helger eller i större omfattning. Dygnet runt, året om om du vill.

Fördelar med att outsourca din svarsservice

  • Flexibelt, du anlitar oss som det passar dig
  • Korta svarstider – hög kvalitet
  • Skapar ett gott, professionellt intryck av ditt företag
  • Effektivare processer

Vill du diskutera vad outsourcad telefonpassning, växel eller svarsservice skulle kunna innebära för ditt företag? Tveka inte att höra av dig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag? Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag?
Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Viktoria Ringlander
Sales Manager

+46 8 121 800 99

Viktoria Ringlander
Sales Manager
+46 8 121 800 99

Maila oss

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner