VÄXELTJÄNSTER

Växeln är ett företags ansikte utåt, här välkomnas företagets kunder och intressenter som vill komma i
kontakt med företaget och dess medarbetare. Det är därför oerhört viktigt att ge ett professionellt och
vänligt bemötande i denna inledande kontakt.

Eniro 118 118 AB:s telefonister representerar hundratals olika företag genom att besvara samtalen till
deras växel. Över 9 års erfarenhet av växeltjänster har gjort oss skickliga på att hålla både hög kvalitet och effektivitet.

Vi arbetar i nära partnerskap med uppdragsgivaren för att följa upp kundnöjdhet och statistik, samt för att förbättra rutiner och vidareutveckla tjänsten och servicen för att ligga i framkant.

Vid fyra tillfällen har vi, tillsammans med vår partner, vunnit SM i telefoni, vilket vi är stolta över. SM i
Telefoni går ut på att mäta hur bra företagets växel fungerar genom att en oberoende part ringer till
företagsväxlar, genom så kallade ”Mystery calls”, under ett drygt halvår och söker medarbetare.
Därefter betygsätts hur växeln hanterar samtalen.