Vad kan vi hjälpa dig med? 

På Eniro 118 118 får vi massor av energi i mötet med dina kunder oavsett var de befinner sig. Dygnet runt arbetar vi för att vara en så självklar del av organisationen att de uppfattar oss som en naturlig del av ditt företag. Här får du en uppfattning om vad vi kan hjälpa dig med inom kundservice och hur vi brukar lägga upp samarbetet.

Våra tjänster. Eniro 118 118 AB - contact center partner

Tillsammans når vi målet!

Målstyrning är en viktig ingrediens i vårt arbetssätt. Därför börjar vi alltid med att definiera den bästa lösningen utifrån din verksamhets behov. Men vi stannar inte där. På samma gång ger vi oss ut på ännu en resa där vi vidareutvecklar kundservicen  – allt för att nå affärsmålen tillsammans med dig. I praktiken betyder det att vi utför de dagliga rutinerna och funktionerna i kundtjänsten men att ägandeskapet och ansvaret för processerna stannar hos er.

Ytterligare en viktig del av framgångsrikt arbete med kundservice är reflektion. Därför följer vi upp och mäter insatserna regelbundet, både utifrån kunddata och personliga analyser. Vår återkoppling är i sin tur ett bra verktyg för att utveckla din service och dina självbetjäningstjänster.

Vi hanterar dina kundflöden

Kundservice har varit vår hemarena sedan i början av 1900-talet och vi åtar oss både mindre och större uppdrag inom olika områden där kundkontakten är det centrala. Behöver du ett bollplank?
Vi erbjuder även rådgivning i kundtjänstfrågor.

Vägen till ett lyckat partnerskap

Vi har sagt det förut och vi säger det gärna igen. För oss innebär outsorcing ett genuint och nära samarbete där vi tar kundservicen till nästa nivå för att uppnå era affärsmål. Vi har lång erfarenhet av att bygga upp ett lyckat partnerskap där kundtjänsten implementeras i de interna processerna och blir en sömlös del av verksamheten. I vårt arbete ingår bland annat en noggrann kartläggning av hur ni vill att kundservicen ska fungera. På vilka tider och i vilka kanaler ska till exempel kundservicen utföras och hur snabbt bör frågor besvaras? Tillsammans med dig och dina kollegor definierar vi sedan mål och uppföljning utifrån den nya kundservicelösningen. 

Ladda ner och läs vidare i våra användbara guider!

Nyfiken på hur outsourcad kundtjänst fungerar? De här guidern täcker de flesta aspekterna av outsourcing. 

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag? Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Välkommen att höra av dig!

Vill du veta mer om hur du kan utveckla kundservicen på ditt företag?
Då får du gärna kontakta mig så berättar jag mer.

Viktoria Ringlander
Sales Manager

+46 8 121 800 99

Viktoria Ringlander
Sales Manager
+46 8 121 800 99

Maila oss

+46 (8) 553 310 00
contactcenterpartner@eniro.com

Eniro 118 118 AB – Contact center partner